Dag 5 en 6, naar Swaziland en St. Lucia

24 juli 2018 - Saint Lucia, Zuid-Afrika

Dag 5, maandag 23 juli, zijn we naar Swaziland gereden. Dit was een hele mooie tocht door de bergen van Swaziland. Onderweg hebben we een bezoek gebracht aan een glasfabriekje waar we ook lekker geluncht hebben. En natuurlijk hadden ze hier genoeg winkeltjes met prullaria, maar ook heel mooi glaswerk. Toch maar een paar mooie oorbellen gescoord😁.

Het hotel was mooi en het eten heel prima. We hebben gezellig gegeten met een groepje van 10 man. Het was erg gezellig. Maar weer vroeg naar bed want we moeten weet vroeg op. Om 6 uur gaar de wekker weer.

Want dag 6 gaan we weer terug naar Zuid-Afrika richting St. Lucia. Hier gaan we s middags een gamedrive doen. Of toch niet? Onze gids is een beetje in de war. Bart, de gids, doet voor het eerst deze busreis en zijn reisinformatie wijkt toch nog weleens af van de onze😂. Dit maakt het soms chaotisch maar ook wel weer hilarisch. Dus vanmorgen bij het ontbijt is toch het plan weer veranderd en is er vanmiddag geen gamedrive. Maar wij wisten dit al. Bart alleen nog niet.

Bij de grensovergang staan we een hele tijd stil. De chauffeur moet in Zuid-Afrika een uitleg geven over zijn rijbewijs. Oftewel er moet geld betaald worden. De politie is redelijk corrupt in Zuid-Afrika.

1. Henny:
    24 juli 2018
    Klinkt weer goed maar wel vermoeiend denk ik .ziet er ook prachtig uit 😘