Dag 15, donderdag 2 augustus

5 augustus 2018 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag zijn we doorgereden naar Oudtshoorn. Onderweg hebben we weer mooie uitzichten gehad.

In Oudtshoorn hebben we een struisvogelboerderij bezocht. Hier mochten we de struisvogels voeren (met de hand of met lepel, als je het eng vond). Verder kon je op eieren staan. Zo sterk zijn deze. Van 1 struisvogelei kun je met z’n vijftienen eten.

Na de struisvogels zijn we cangoo grotten gaan bezoeken. Dit was erg mooi ook. De gids heeft in 1 van de zalen in de grotten ook nog prachtig gezongen. Ze kan zo mee Cangoo grottendoen met South-Africa got talent👍.

Daarna zijn we gaan lunchen bij Kobus Se Gat. Hier kregen we een braai met onder andere struisvogelvlees. Het was echt heel lekker.

Na de braai zijn we in busjes weer een pas op geweest. Het uitzicht was heel mooi. Daarna mocht je met fietsen terug. Dat hebben we toch maar niet gedaan.

Onze route verder vervolgd naar het hotel. Hier hebben we de avond in de bar doorgebracht en hebben we pizza laten bezorgen. Na twee weken uit eten en de uitgebreide lunch van vanmiddag hadden we geen zin meer in weer een restaurant.

1. Henny:
    5 augustus 2018
    Mooie dag en een hoop gezien met mooie foto,s super 😘