Dag 3 en 4 een reisdag en Krugerpark

22 juli 2018 - Krugerpark, Zuid-Afrika

Dag 3, zaterdag, was een lange, lange reisdag. We zijn van Pretoria naar een plaatsje vlakbij Krugerpark.

Onderweg hebben we heel veel moois gezien. We hebben de Blyde Canyon, de Blyde River met watervalletje gezien. En ook Gods Window. Die laatste vond ik een beetje tegenvallen, maar de rest was echt heel mooi. Blyde canyon

Daarna moesten we nog 2 uur rijden en kwamen we laat in ons hotel aan. Erg moe. En met de mededeling dat om 4 uur de wekker af moest gaan. Want, we gingen om 5 uur rijden richting Krugerpark voor een gamedrive die de hele dag zou duren.

Dus vanmorgen vroeg stonden om 4 uur naast ons bedje. Maar het was het waard. We hebben heel veel dieren gezien. We hebben de Big Five gezien hoor: buffel, leeuw, luipaard, neushoorn en olifant. Hoewel het luipaard wel heel ver weg was, maar gezien is gezien. Het telt😁. Zonsopgang in Krugerpark

Verder nog vele andere dieren gezien, gieren, giraffes, zebra’s, apen, bavianen, steenbokken, heel veel impala’s en nog vele andere. Nu terug in het hotel, zo meteen een Afrikaanse braai. Eens kijken of dat het wat is, zo’n barbecue in de winter.

Morgen weer reisdag voor de boeg richting Swaziland.

1. Henny:
    22 juli 2018
    Prachtige foto,s .In een paar dagen al veel gezien .