Dag 12, maandag 30 juli

31 juli 2018 - Knysna, Zuid-Afrika

Vandaag zouden we doorrijden naar St. Francis bay waar we een groot deel van de dag vrij zouden zijn. En dat idee stond ons wel aan.
Maar onze gids zou onze gids niet zijn als er geen verrassing was. Het idee was om naar een elephant park te gaan voor een gamedrive. Ook een goed idee. Dus iedereen stemde in.
Eenmaal onderweg, bijna op de bestemming, bleek dat de prijs twee zoveel was als in eerste instantie gezegd. Beetje jammer, want keus is er dan niet meer. Dus een duur dagje dan maar.
Maar we hebben heel veel mooie beesten gezien. Uiteraard veel olifanten, maar dat is Kudde olifantenlogisch in een olifantenpark. Maar ook aardvarkens (pumba), koedoes, mestkevers, zebra’s, struisvogels. De struisvogels hadden er zin in. Het mannetje deed erg zijn best om het vrouwtje te versieren. Of het gelukt is, betwijfel ik, toen hij naderde liep ze heeeeel hard weg 😂. Het was de moeite waard in ieder geval. Zebra
Nu onderweg naar het hotel uiteindelijk. Ondertussen wel weer donker. Dus dat is zo de koffer neergooien. Nieuwe broek aantrekken en op maar een eetgelegenheid. En dan weer naar bed. Het is een druk programma. Hopelijk morgen wat rustiger.

1. Henny:
    1 augustus 2018